28 сiчня 2022    
Пошук
Головна » Доступ до публічної інформації » Статистика
17.07.2015

Доступ до публічної інформації у 2014 році

 

Інформаційна довідка

Одним із напрямів забезпечення співпраці Рахункової палати з громадськістю є виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», який прописує вимоги надання інформації за запитами громадян (якщо доступ до такої інформації не обмежений), а також оприлюднення на своєму веб-сайті основних документів, у тому числі інформації про функції і повноваження Рахункової палати, звітів, контактних даних посадових осіб. Управління в межах своїх повноважень забезпечувало організацію доступу до публічної інформації Рахункової палати, виконувало завдання щодо отримання, обліку, систематизації та надання відповідей на інформаційні запити.

Протягом 2014 року опрацьовано 33 інформаційних запити, з них 25 надійшли від громадян України (75%), 3 - від журналістів (9%), 1 - від народного депутата України Т.Я. Слюз з питань пенсійних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Електронною поштою надійшло 26 інформаційних запитів, факсом - 2, поштою - 5.

Найзатребуванішою, як і у 2013 році, була інформація про результати здійснених Рахунковою палатою аудитів. Найбільшу кількість відповідей управління підготувало спільно з департаментами з питань використання коштів державного бюджету фінансовими та контролюючими органами (8) та з питань промисловості, виробничої інфраструктури та державної власності (6).

Кількісно відповіді на запити, які стосувалися компетенції інших структурних підрозділів Рахункової палати, розподілилися наступним чином:

- департамент з питань науки та гуманітарної сфери - 4;

- департамент з питань оборони та правоохоронної діяльності - 4;

- департамент з питань правового забезпечення - 3;

- департамент з питань використання коштів державного бюджету в регіонах - 2;

- департамент з питань соціальної політики - 1;

- департамент з питань державного боргу, міжнародної діяльності та фінансових установ - 2;

- департамент з питань бюджетної політики - 1;

- управління стандартів, аналітики та розвитку - 1;

- управління кадрового забезпечення - 2;

- управління інформаційних ресурсів та технологій - 3;

- управління інформаційної політики - 3;

- управління справами - 1;

- загальний відділ - 1.

У більшості випадків запитувану інформацію було надано (витяги з висновків результатів аудитів, окремі цифри і факти). Близько 40% запитів не було задоволено з традиційних причин: вказані питання не належали до компетенції Рахункової палати, за вказаними темами аудити не проводилися, інформація не підлягає розголосу.

У випадках, коли тема не стосувалася компетенції Рахункової палати, запитувачам було надано поради, до яких інстанцій варто звернутися, щоб отримати змістовну відповідь. В одному випадку запит було переадресовано до відповідної інстанції.

Про цей сайт | Адміністратор | Лист до редакції
Розробник ЗАТ "Софтлайн", Україна© Рахункова палата України