28 сiчня 2022    
Пошук
Головна » Доступ до публічної інформації » Статистика
11.02.2016

Доступ до публічної інформації у 2015 році

 

Інформаційна довідка

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» (ст. 15, п. 1.10) управління інформаційної політики (відділ зв'язків з органами державної влади та громадськістю і відділ забезпечення гласності) у 2015 році реалізовувало право громадян на публічну інформацію, забезпечуючи організацію доступу до публічної інформації Рахункової палати шляхом отримання, обліку, систематизації та надання відповідей на інформаційні запити. Чітко дотримувався порядок і терміни роботи із запитувачами.

Протягом 2015 року до Рахункової палати надійшло 7 письмових запитів від народних депутатів (А.Ю. Геращенка - 3, Я.Я. Безбаха, І.В. Луценко, І.М. Шурми та 1 колективний від М.Й. Головка, Ю.В. Левченка, А.Ю. Іллєнка, О.О. Марченка, О.І. Осуховського, Ю.В. Бублика).

Крім того, опрацьовано 36 інформаційних запитів від фізичних та юридичних осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, з них 24 надійшли від громадян України (65%), 6 - від журналістів (17%), 3 - від громадських організацій (9%), 3 - від приватних фірм (9%).

Більшість запитів надійшла електронною поштою.

Найзатребуванішою, як і у 2014 році, була інформація про результати здійснених Рахунковою палатою аудитів. Найбільшу кількість відповідей управління підготувало спільно з департаментами з питань соціальної політики (10), з питань оборони та правоохоронної діяльності (6), з питань АПК, природоохоронної діяльності та надзвичайних ситуацій (4).

Кількісно відповіді на запити, які стосувалися компетенції інших структурних підрозділів Рахункової палати, розподілилися наступним чином:

- департамент з питань науки та гуманітарної сфери - 3;

- департамент з питань використання коштів державного бюджету в регіонах - 3;

- департамент з питань правового забезпечення - 2;

- департамент з питань доходів бюджету - 2;

- департамент з питань промисловості, виробничої інфраструктури та державної власності - 2;

- департамент з питань державного боргу, міжнародної діяльності та фінансових установ - 1;

- департамент з питань бюджетної політики - 1;

- управління кадрового забезпечення - 4;

- управління інформаційної політики - 3;

- управління організаційного забезпечення засідань Рахункової палати - 2;

- управління стратегічного розвитку, аналітики та стандартів - 1.

У більшості випадків запитувану інформацію було надано (витяги з висновків результатів аудитів, окремі цифри і факти). Близько 10% запитів не було задоволено з традиційних причин: вказані питання не належали до компетенції Рахункової палати, за вказаними темами аудити не проводилися, інформація не підлягає розголосу.

У разі, коли тема не стосувалася компетенції Рахункової палати, запитувачам було надано поради, до яких інстанцій варто звернутися, щоб отримати змістовну відповідь.

З метою поліпшення зв'язків з громадськістю, кращого вивчення громадської думки у звітному періоді управлінням було зініційовано створення нової інтерактивної рубрики на веб-сайті Рахункової палати - «Думка користувача», в якій розміщено анкети для користувачів сайту з запитаннями щодо якості сайту та оприлюднюваних там матеріалів.

 

Про цей сайт | Адміністратор | Лист до редакції
Розробник ЗАТ "Софтлайн", Україна© Рахункова палата України