28 сiчня 2022    
Пошук
Головна » Доступ до публічної інформації » Статистика
17.01.2017

Доступ до публічної інформації у 2016 році

 

Інформаційна довідка

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» (ст. 15, п. 1.10) управління інформаційної політики (відділ зв'язків з органами державної влади та громадськістю і відділ забезпечення гласності) у 2016 році реалізовувало право громадян на публічну інформацію, забезпечуючи організацію доступу до публічної інформації Рахункової палати шляхом отримання, обліку, систематизації та надання відповідей на інформаційні запити. Чітко дотримувався порядок і терміни роботи із запитувачами.

Протягом 2016 року до Рахункової палати надійшло 5 листів-звернень від Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, народного депутата Верховної Ради України Сотник О.С, фракція «Об'єднання "Самопоміч"».

Протягом 2016 року опрацьовано 58 інформаційних запитів (41), листів, звернень від фізичних та юридичних осіб. З них 28 надійшли від громадян України (48 %), 15 - від ЗМІ (26 %), 9 - від громадських організацій (15,6 %), 1 - від приватної фірми ТОВ «Фондовий світ».

Більшість запитів надійшла електронною поштою.

Найзатребуванішою, як і у 2015 році, була інформація про результати здійснених Рахунковою палатою аудитів. При цьому спостерігалася тенденція до зростання кількості запитів стосовно корпоративної діяльності Рахункової палати (питання штатного розкладу, вільних вакансій, розподілу житла серед співробітників тощо). Почастішала практика, коли відповідь на один запит готували кілька чільних структурних підрозділів, що дещо ускладнило відстеження та узагальнення даних щодо процесу участі підрозділів в опрацюванні відповідних запитів та звернень. Основна причина - впровадження практики кураторства департаментів, очолюваних Членами Рахункової палати, над іншими департаментами для посилення керованості ними. Треба також зауважити, що у 2016 році помітно зросла роль управління інформаційної політики щодо самостійної підготовки відповідей на запити, листи та звернення.

Найбільшу кількість відповідей на запити за 2016 рік управління підготувало спільно з департаментами з питань промисловості, виробничої інфраструктури та державної власності (12), з питань науки та гуманітарної сфери (11) та з питань правового забезпечення (10).

Кількісно відповіді на запити, які стосувалися компетенції інших структурних підрозділів Рахункової палати, розподілилися наступним чином:

• управління інформаційної політики - 29;

• управління стратегічного розвитку, аналітики та стандартів - 4;

• управління кадрового забезпечення - 4;

• департамент використання коштів державного бюджету в регіонах - 4;

• департамент з питань оборони та правоохоронної діяльності - 2;

• департамент з питань АПК, природоохоронної діяльності та надзвичайних ситуацій - 2;

• департамент з питань соціальної політики - 2;

• управління міжнародного співробітництва - 2;

• департамент з питань доходів бюджету - 1;

• департамент з питань державного боргу, міжнародної діяльності та фінансових установ - 1;

• департамент з питань бюджетної політики - 1;

• управління справами - 1;

• управління організаційного забезпечення засідань Рахункової палати - 1.

У більшості випадків запитувану інформацію було надано (витяги з висновків результатів аудитів, окремі цифри і факти). Близько 8 % запитів не було задоволено з традиційних причин: вказані питання не належали до компетенції Рахункової палати, за вказаними темами аудити не проводилися, інформація не підлягає розголосу. У разі, коли тема не стосувалася компетенції Рахункової палати, запитувачам було надано поради, до яких інстанцій варто звернутися, щоб отримати змістовну відповідь.

Про цей сайт | Адміністратор | Лист до редакції
Розробник ЗАТ "Софтлайн", Україна© Рахункова палата України