28 сiчня 2022    
Пошук
Головна » Доступ до публічної інформації » Статистика
02.02.2018

Доступ до публічної інформації у 2017 році

 

Інформаційна довідка

 

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» (ст. 15, п. 1.10) Рахункова палата у 2017 році реалізовувала право громадян на публічну інформацію, забезпечуючи організацію доступу до публічної інформації шляхом отримання, обліку, систематизації та надання відповідей на інформаційні запити. Чітко дотримувався порядок і терміни роботи із запитувачами.

Протягом 2017 року опрацьовано 52 інформаційних запити, з них 28 надійшло від громадян України (53,8 %), 18 - від громадських організацій (Чернігівська правозахисна спілка, Центр протидії корупції, Центр політико-правових реформ, БО «БФ Волонтери: Дорослі-Дітям», тощо) та - від засобів масової інформації (ІА «112-Україна», ІА «ОТО-інформ», Бюро журналістських розслідувань «Свідомо», тощо). Крім того, було надано відповіді на 9 листів-звернень.

Діаграма 1
Розподіл запитів за категоріями запитувачів

 

Більшість запитів надійшло електронною поштою.

Запити складалися як з одного запитання, так і з кількох (найбільше - 12 запитань в одному запиті), тому відповіді довелося готувати на 100 різнопланових запитань, починаючи з надання методики та методології здійснення державного зовнішнього контролю аудиторами палати, Регламенту та плану роботи установи і до конкретних даних за підсумками контрольно-аналітичних заходів департаментів.

Так, запитувачі цікавились:

● здійсненням закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;

● результатами перевірок діючих державних програм щодо забезпечення молодих сімей та молодих одиноких громадян житлом за період 2013 - 2016 років;

● результатами перевірки тендерних закупівель у 2015-2017 рр. Мінекономрозвитку;

● результатами аудиту ефективності використання коштів держбюджету на реставрацію Маріїнського палацу;

● аудитами правоохоронних органів - МВС, Держприкордонслужби за 2013-2017 рр.;

● використанням політичними партіями коштів, виділених з держбюджету на фінансування їх статутної діяльності;

● результатами аудиту ефективності використання коштів держбюджету на здійснення програми протидії захворювання на туберкульоз на 2012-2016 рр.;

● надходженням і витрачанням коштів держбюджету за бюджетною програмою «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» за 2010-2017 рр.;

● результатами перевірки ефективності використання коштів дербюджету на відновлення і розвиток Донецької області у 2016 році;

● Висновки про стан виконання закону про Держбюджет на 2017 р;

● результатами аудиту ефективності виконання органами ДФС повноважень у сфері митної справи та боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства, тощо.

Найзатребуванішою у інформаційних запитах була інформація про результати здійснених Рахунковою палатою аудитів та інституційної діяльності установи. Відповідно 24 і 27 запитів. З метою підготовки повних відповідей практикувалась робота над одним запитом кількох структурних підрозділів установи.

Найбільше управління співпрацювало з:

● управлінням організації забезпечення засідань Рахункової палати (9 запитів),

● департаментом з питань науки та гуманітарної сфери (запитів та лист),

● департаментом з питань соціальної політики (6 запитів та лист),

● департамент з питань промисловості, виробничої інфраструктури та державної власності (3 запити та 3 листа),

● фінансовим управлінням (6 запитів).

Кількісно відповіді на запити та листи, які стосувалися компетенції інших структурних підрозділів Рахункової палати, розподілилися наступним чином:

● департамент використання коштів державного бюджету в регіонах - запити;

● департамент з питань оборони та правоохоронної діяльності - запити;

● департамент з питань бюджетної політики - запити ;

● управління розвитку інфраструктури - запити ;

● відділ документообігу та контролю - 3 запити;

● департамент з питань АПК, природоохоронної діяльності та надзвичайних ситуацій - запити ;

● департамент з питань державного боргу, міжнародної діяльності та фінансових установ - запити;

● управління стратегічного розвитку, аналітики та стандартів - запити;

● управління кадрового забезпечення - 2 запити ;

● департамент з питань доходів бюджету - запит .

 

Діаграма 2
Участь департаментів та управлінь у підготовці відповідей на звернення

 

Усі відповіді на запити і листи (61) узгоджені з департаментом з питань правового забезпечення.

У 2017 році тривала тенденція щодо самостійної підготовки управлінням інформаційної політики відповідей на окремі запити.

У переважній більшості випадків запитувану інформацію було надано (витяги з висновків результатів аудитів, окремі цифри і факти). У 3-х (ЗАП 2\4, ЗАП 1\12, ЗАП 1\22) з 52 запитів Рахункова палата повідомила, що не є розпорядником інформації, зазначеної у запиті. Запитувачам було надано поради, до яких інстанцій варто звернутися, щоб отримати змістовну відповідь.

 

Про цей сайт | Адміністратор | Лист до редакції
Розробник ЗАТ "Софтлайн", Україна© Рахункова палата України